Reklamacje
Reklamacje dotyczące Towarów, mogą być zgłaszane:
- na piśmie, na adres siedziby Sprzedawcy; ul. Poznańska 91, 05-850 Ożarów Mazowiecki.
- pocztą elektroniczną, na adres e-mail bok@ksiazki.pl
Reklamowany towar powinien być odesłany na adres sprzedawcy Dressler Dublin Sp. zo.o.; ul. Poznańska 91, 05-850 Ożarów Mazowiecki.
Reklamacja powinna zawierać:
- dane osoby składającej reklamację (imię i nazwisko, adres korespondencyjny, opcjonalnie – adres e-mail i numer telefonu kontaktowego);
- wskazanie przyczyny reklamacji oraz treści żądania;
- numer Zamówienia, widniejący w potwierdzeniu przyjęcia Zamówienia;
- oryginał lub kopia dowodu zakupu (np. paragonu lub faktury) może ułatwić złożenie reklamacji, ale nie jest niezbędny do jej złożenia.
Jeżeli reklamacja jest uzasadniona, Sprzedawca zobowiązuje się wymienić wadliwy Towar na wolny od wad lub usunąć wadę w terminie czternastu (14) dniu od dnia zgłoszenie reklamacji przez Klienta.